onsdag 24 mars 2010

städ och röj pågår

Forsatte att köra på städ och röjningsspåret idag med. Finns inget jag tycker är så fruktansvärt tråkigt som att dammsuga, och tillomed det har jag lyckat få till idag, fast det satt långt inne. Nu ser det okej ut här hemma, matlådorna för resten av veckan är klara och nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Avbokade min skiv/spin-träning igår (passet är ikväll) för jag kände att jag behövde ta igen mig lite, börjar nästan ångra det beslutet, men nu är det så, och det är vila från friskis som gäller. Får se om jag går på fredag, Anna lovade att fixa en plats åt mig om jag ville, får se hur jag känner mig då, jobbar ju till tre så det blir liiiite tajt om tid. På lördag ska jag iaf värda, Anna då med, medel/styrka, kommer bli skitbra, det passet har jag ju koll på.

Inga kommentarer: