söndag 28 mars 2010

jakten på tidningsstället

Är på jakt efter ett snyggt tidningsställ, verkar mycket svårt att få tag i, får kolla om jag hittar ett på nätet istället, borde finnas mer att välja på där. Igår var jag och Jens på stan och tittade och där fanns inga snygga alls, kanske ikea har nåt, men det är en bit att åka för ett tidningsställ. Jens tyckte jag skulle satsa på ett från friskis... passar nog på det. Efter att vi letat igenom de ställen jag hoppats på i min jakt, och varit smakråd åt Jens på lite kläder tog vi en fika på... öh... vad det nu heter vid torget iaf. Kristina och Patrik kom också förbi och sällskapade med oss, mycket trevligt :)
Har ställt om klockan idag, det där är ju ett riktigt löjligt påhitt, varför hålla på att ställa om tiden fram o tillbaka, skitfånigt, låt det vara samma tid året om istället. Måste ju vara nån med för mycket fritid som har lyckats klura ut den idén.

Inga kommentarer: