söndag 28 mars 2010

Pepp :)

Var och fikade med Johan idag, sen på em blev det fika med Henrik, härlig dag :)
Hade packat med mig mina träningskläder till den senare fikadejten för att slippa gå hem igen innan melodifestivaljympan. Blev rätt tidig dit men det gjorde inte så mycket, pratade med lite folk och så... sen när jag skulle byta om upptäckte jag att jag inte hade med mig alla kläder, fick vackert gå hem iaf och byta om, det man inte har i huvet... bla bla bla osv. Iaf, när jag kom tillbaka till friskis mötte jag en av stationsmotionärerna, samma man som berömde min insats förra gången, han kom och sa till mig att du var så bra förra gången, du verkligen peppade oss, så himla glad jag blir av det, verkligen jättekul att han återigen tog upp det :) Kände mig så nöjd över det så jag var tvungen att gå och berätta för Maria vilken superbra värd hon har, hon tyckte såklart också det var kul. Fick ett sms av henne nu på kvällen där hon skrivit go kväll favorit Caroline, sjukt gulligt :)
Imorgon bär det iväg till Enviken för mera melodifestivaljympa, kul att komma ut dit en sväng och se hur dom har det. Kanske jag kan lyckas få till det där åt-sidan-snurr-fram-bak-steget då :)

Inga kommentarer: