torsdag 18 mars 2010

Håller fortfarande på och jobbar på att förstå alla funktioner i nya mobilen. Var först ett elände att välja en i mobildjungeln, och nu fattar jag inte allt heller, vilket jag blir tokig på, råkade göra en ny sida här när jag höll på och testade mig fram... konstigt. Fast själva telefonen förstår jag mig hyfsat på, har tillomed fått iväg några sms, och gjort lite egna inställningar.
Idag måste jag ner på stan och fixa med lite grejer, har upptäckt att jag är i stort behov av en kalender, har lappar med tider överallt, och det underlättar ju inte när jag ska lägga schema. Det är värdtider och friskisgrejer och jobbmöten och nöjen, vill ju inte dubbelboka nåt så jag missar några roligheter. Ska luncha med Johan också, var ett tag sen vi gjorde det nu, ska bli nice :)
Ser inte ut att bli nån träning idag, iaf ingen planerad, viiiiiila är ju bra det med, bara att gilla läget på det.

Inga kommentarer: