tisdag 23 mars 2010

SKRÄP!!!

Visste inte att det var så jobbigt att vara ledig, har hållt på hela dagen och rensat bort gammalt skräp i min lägenhet. Är sugen på att flytta, har inget nytt på g men en röjning ifall att blev det liksom. Kastat gamla videofilmer och kassettband, hade dock inte hjärta att slänga bort det gamla kassettbandet med sånger från tv-serien fragglarna, jag älskade det när jag var yngre, och kan förmodligen alla texterna fortfarnade :)
Har nu en stor hög med saker jag skulle behöva åka iväg och slänga. Resultatet av en heldags städning är alltså att här ser värre ut än nånsin, men orka släpa alla dessa prylar ner till bilen, det är inte lite precis, har rensat överallt, lådor, skåp, lådor under sängen, garderob och överallt där jag kom åt, och efter en stund frågar jag naturligtvis mig själv, varför spara på så mycket skit??? vissa saker har jag inte använt eller saknat på åratal, och det var ändå svårt att kasta, jag tror jag har problem... eller inte, känns rätt normalt, tur jag inte har mer utrymme än jag har. Törs inte ens tänka på allt skräp som står ner i källaren, vilken mardröm.

Inga kommentarer: