tisdag 9 mars 2010

överskattad förmåga???

Jag börjar undra om jag överskattar min fysiska förmåga, jag har nämligen som plan att inom en snar framtid kunna springa en mil (allternativt jogga) utan att behöva gå eller stanna en enda gång. Problemet här ligger i att jag hittils i år har sprungit typ max ett par kilomteter på löpband, inte ens i närheten av vad jag tänkt mig... Försöker intala mig att min nyvunna passion för spinning ska hjälpa upp min kondition så jag också vips ska kunna springa sen, måste nog jobba lite mer på denhär planen om det ska bli nåt resultat alls.
Iaf, spinning, LOVE IT, har utökat mitt spinningbegär med att gå ett annat pass än "bara" Anna-karis, det var svårt att motivera mig själv till detta eftersom Anna-karis pass är helt superfantastiska, men jag valde iaf att testa Stefans pass igår, och när han som första låt hade Winnerbäck, då var det klart, han var godkänd i min värld :) och ja, hans pass var riktigt bra (förutom en dansbandslåt, boooring) :-)

Inga kommentarer: