tisdag 16 mars 2010

bergodalbana

Mitt humör pendlar som en bergodalbana, känns som rejäla loopar och skruvar ibland. Har massa roliga saker på gång framöver, hoppas att det blir så bra som jag hoppas på, förhoppningarna kan ju ibland nästan ge mer än själva händelsen.
Är rätt nöjd med mitt vardagliga liv också, en bra dag på jobbet och en rejäl pulshöjande svetten sprutar träning med socialt friskis flams efter, det är guld värt för mig :)
Satt i helgen och tyckte skitsynd om mig själv som satt hemma ensam och tittade på melodifestivalen, fast jag fick lov att göra som pippi långstrump och säga åt mig själv på skarpen, för jag var faktiskt bjuden till Hallemark på fest, Henrik på vin och Johan och Tindra för att se melodifestival med dem. Man jag avböjde allt och valde själv att vara hemma, något jag liksom "glömde" i min självömkan, sjukt.
Eftersom jag måste klämma in lite träning kan jag ju berätta att jag försöker frälsa alla jag kan med min nya underbara passion, ja spinningen är det fortfarande. Nära döden upplevelse varje gång, ÄLSKAR det :)

Inga kommentarer: