söndag 21 mars 2010

Friskislife :)

Har haft en galet intensiv pulshöjande em/kväll, körde melodifestivalspin passet (som var skitbra, så klart) och sen hoppade jag in och värdade på stationsjympan. Hade en aning om att jag kanske skulle få göra det, och så blev det. Så dyblöt av svett efter spinningen blev det helrenovering, alltså jag bytte alla kläder från topp till tå, torkade bort maskara som inte var på plats, drog några djupa andetag och ett antal klunkar vatten och gick sen in och körde mitt pass. Det gick skitbra, bättre än jag trodde med ett spinningpass som uppvärmning, fast jag var totalt slut efteråt, nice!!! Väldigt bra också att få köra på en annan station än sin egen, jag körde på Marias station, blev ett helt annat upplägg och helt andra motionärer, några jag inte alls kände igen faktiskt, fast de verkade känna igen passet. Var en man som berömde min insats efter stationerna, sånt är ju naturligtvis väldigt välkommet och kul, sällan jag får höra några komentarer alls, från dom jag inte känner sen tidigare iaf.

Inga kommentarer: