tisdag 9 mars 2010

huvudsaken det ser bra ut :)

Jag och Jenny har varit på stan idag, jag har köpt nya utomhusspringkläder, något jag aldrig tidigare ägt. Nu är jag mer pepp än nånsin att komma igång, för några veckor sen dammade jag av min pulsklocka, la in tillhörande program i datorn, och nu är även kläderna på plats, bara att vänta in mer sol så det blir lite mindre snö. Jag vet att många verkar tycka att snön kvittar det är bara och ut ändå, men nej tack, jag vänatar ett tag till, sen så :)
Bara hoppas på att jag kan leva upp till alla mina fina grejer nu, men kan jag inte springa fort så kan jag iaf se ut som ett proffs :)
Har haft spekulationer i om det är bättre att köpa en ny mobil med en ok kamera i eller en "vanlig" mobil och en "vanlig" kamera, kan ingenting om såntdär. Nån som har bra koll kom gärna med tips. Har också en hel evighet varit sugen på att greja en tv till mitt sovrum (en del tycker inte man ska ha det, jag vet det också, men jag vill det) men jag tar mig liksom inte för, mycket prylar och funderingar nu om vad jag ska ha och vad som passar mig bäst, en hel djungel det där...

Inga kommentarer: