tisdag 6 april 2010

vad gör man med en ledig dag...?

Idag är och har jag varit ledig, sköööönt. Inte så kul att var tvärtemot alla andra hela tiden (när det gäller ledighet alltså, för övrigt gör det mig inget) men det kan jag inte göra så mycket åt. Har iaf lyckats få till en date med Carolin, vi var och lunchade på stan och pratade lite skit. Råkade handla med mig lite nya kläder hem, vet inte vad som hände, plötsligt var det bara köpt och klart. Blev lite vin med hem också. Är ett stort fan av petflaskor, väldigt praktiskt. Pratade med en personal där om olika viner och smaker, jag var i slutändan iaf mest intresserad av petflasks vinet, fast jag köpte nån mer också som jag blev rekomenderad.
Jag trodde jag skulle hinna med mer solning idag, det gick tydligen inte, skitmoln!!!

Inga kommentarer: