söndag 4 april 2010

äntligen spinning

Har känt av träningsvärken jag drog på mig i fredags under helgen. Gick inte över så fort som jag trodde, har iofs bara gått två dagar, håller inte på att dö av det precis, men det känns lite i vissa rörelser.
Idag blev det äntligen av, spinning, som jag saknat det. Att köra ett pass spinning med lätt grad av träningsvärk blev en utmaning, alltså jag kände knappt av benen när jag gick dit, men efter lite trampande, oj, fick kämpa. Men trots allt, det var bara att ta i, no pain haha. Så med svetten sprutande och trötta ben slutförde jag till sista sekund, och åååååhhhhh vad härligt det var, nice!!!! Nu känns det sådär att jag inte vet när nästa gång ska bli, måste se över schema och andra jympapass. Så nu sitter jag här, tränad, duschad, och äten (inte uppäten) och bara mår fint. Jag älskar mitt nya (eller nya och nya, några år gamla) träningsliv, så himla härligt :)

Inga kommentarer: