onsdag 14 april 2010

sms utlämning

Jag var lite fundersam över min insats på förra gångens stationsjympa, tyckte jag hade så få i min grupp, men körde på ändå naturligtvis, kände mig ändå lite sådär efter och tänkte över min insats, kändes som en bra gång, men iaf inte den bästa. Men så fick jag mess av Maria igår där hon skrev: glömde säga det i söndags - du var kanonbra och jag hörde ända bort till mitt gäng hur du vrålade och peppade! Så himla kul!!
Efter det meddelandet kändes allt bättre igen :) Hoppas Maria att det är ok att jag lämnar ut dina meddelanden här... Nästa gång ska jag hoppa in och värda istället för Malin, roligt.
Igår var jag och Louise och norshöjdens hälsoinspiratörer till stockholm på nätverksträff med alla regionens HI. (bilder kommer) Det är alltid roliga och givande dagar, lite långa med tanke på resan, men där är ju som det är. Satt på tåget hem och hade brutaltråkigt och övervägde att köra lite snygga jympamoves i gången, ville dock åka med hela vägen hem så jag la ner det och satt och messade på telefonen istället.






Inga kommentarer: