torsdag 1 april 2010

liiiite rörigt blev det

Känns ibland som att det ska vara lite krångel och lite pyssel och fix bara för att liksom... Från början till slut, eller slutet har jag inte sett än... men från början iaf (och ja, klart det handlar om träning). Jag bokade in mig på spinning på söndag för det var inte min tur att stationsvärda så jag tänkte att då kan jag köra båda om jag orkar, annars inte. Sen blev det så att Maria behövde värdar till passet så jag sa att jag kunde om det behövdes. Fick sen höra att det kanske inte skulle bli station utan pulsjympa, jag sa att jag kunde hjälpa henne och värda i vilket fall, och avbokade min spinning. Efter många turer visade det sig att det blidde inget pass alls med Maria för det blev idag istället. Var och jympade hennes pass på eftermiddagen. Börjar nu ånga att jag bokade av min spinning som nu (så klart) är fullbokad. Kollade med A-K om hon kunde fixa en plats åt mig, verkade ju inte helt omöjligt, men så störigt att behöva pyssla med det när jag faktiskt hade en plats från början. Så kan det gå. Skyller inte det här på någon, det är bara en skitsak, men liiiiite onödigt krångligt känns det som. Nu ska jag gå in och kolla om det blivit nån avbokning, önska mig lycka till :)

Inga kommentarer: