söndag 11 april 2010

Toppenhelg!

Har haft en brutalbra helg. Började på fredagen efter jobbet med skivstång/kondition, Anna är toppen. Hade lite tajt om tid så Ammi hade ställt fram grejor till mig, tack för det! Var hemma på kvällen och hade det bara lugnt och skönt. Lördagen körde jag spinning på dagen och sen uppladdning för köksinvigning hos Urban. Var hem till Anna-Kari, vi skulle ta sällskap dit, herregud vad fint hon har det, åh vad jag också vill bo så fint. En del tycker kanske det är löjligt (men det skiter jag i) och jag har skrivit om det förut men Anna-Kari är verkligen en förebild för mig, inte bara för att hon bor fint, utan för att hon besitter tusen egenskaper och talanger som jag också vill ha, och strävar efter att få, fast på mitt eget sätt. I vilket fall så drog vi vidare till Urban, (som hade byggt ett kanonfint kök) och hade så trevligt och kul på alla sätt och vis :) 2o friskismänniskor, vin och sångtävling, ja du kan ju tänka dig själv, haha. Och ja vi cyklade uppför alla backarna dit, drygt, tydligen därför man tränar, funktionell träning kallas det visst, var bara att haka på då. Blev sent och mycket vin, vilket kändes när jag vaknade imorse... När jag väl kommit ur sängen satt jag och solade på balkongen, ljuvligt. Sen tog jag cykeln och åkte och hälsade på lilla mormor en sväng, gulle henne :)
Efter det bar det upp till Carolin på pizzapicknick och mycket prat om allt mellan himmel och jord och vi hade det så gött i solen!!!
Sen blev det stationsvärdning för hela slanten, lite sliten men det var bara att ta i. Hade så få i min grupp, blir nojig över att de hellre går till de andra, inte bra, jobbigt.

Inga kommentarer: