lördag 10 april 2010

Ledig ledig ledig :)

Idag ska jag leta fram min cykel ur förrådet, den har stått där på sin vintervila, och jag hoppas den står kvar, och är användbar, för ikväll ska vi ut på tur :)
Tydligen blir vi många ikväll, Eva-Marie pratade om 20 stycken, det hade jag ingen aning om, trodde vi var stationisarna plus A-K, men så var tydligen inte fallet, ju fler desto roligare :)
Överväger om jag bara ska softa idag, lulla på stan en sväng och bara lata mig, eller om jag ska klämma in ett spinningpass också, det vore ju rätt nice. Får se om nåt annat dyker upp eller inte.
Idag har jag tagit sovmorgon, var evigheter sen ja hade ro att ligga såhär länge, rätt skönt, men inte blir jag piggare av det precis. Nu ska jag fixa lite frukost, skulle vara onödigt att dö av svält en dag som denna :)
Kram och trevlig helg!!!

Inga kommentarer: