torsdag 8 april 2010

Friskvård och fest

Igår körde vi friskvård på jobbet, jag och Louise hade fixat jympa och pilates, vi skulle köra två gånger så alla som ville skulle ha chans att vara med. Första pilatesvändan hade Louise inte kommit, hon var sen från ronden. Så jag och Helene körde, var inga fler intresserade där just då, många nyfikna som ville se vad vi gjorde däremot, kanske vi kan få dem att vara med nästa gång. I vilket fall, pilates var inte helt lätt, andas ut nu, och in nu, höj, sänk, sträck och böj, måste nog köra några gånger för att få till det, fast det intresserar mig måttligt måste jag säga. Svårt också att ta det på fullaste allvar när jag och min chef ligger på golvet i samlingssalen och försöker andas på rätt ställen, haha. Jympan var roligare, då var vi fler, och alla kämpade väldigt väl. Får se om vi får till att köra det fler gånger framöver, vore kul.

Jag önskar mig vår, sommar, en galen fest, bål, vin, kort kjol, höga klackar, dansa på bordet, eller bara dansa, åh vad jag kan sakna det ibland, blir ju sjukt sällan. Är ju iosf bortbjuden i helgen, undar vad Urban skulle säga om det, skulle inte tro att det var vad han tänkt sig när han bjöd in oss, men vem vet, i de lugnaste vatten...
Får satsa på en helkväll hos Carolin framöver, är ju perfekt gångavstånd till henne nu också sen hon flyttade, skulle nästan kunna krypa hem, eller rulla, det är ju nerförsbacke.
Blir ju utgång med jobbrudarna framöver också, mycket kul på gång nu, så härligt!!!!

Inga kommentarer: