onsdag 5 maj 2010

rörigt

Friskvård på jobbet idag, blev jag och min allra trognaste anhängare, Gunilla, synd att de andra som skulle komma inte "hade tid" hm... men jag och Gunilla körde iaf, kul :)
Har skickat en amnälan till festen, Jihoooo, roligt :)
Måste mäta så min väska har rätt mått, snyggt om jag står i sista stund och ska packa med "fel" väska, ska ju alltid vara ute i sista stund också, så jag väntar nog med att leta på den några dagar till. Vet inte vad jag ska packa med mig heller, stora problem jag har i livet...
Är fortfarande inte helt bra i mitt knä, som nu har fått vila i hela två långa dagar, missade tillomed Annas pass igår, surar lite över det. Får väl hålla mig till inomhusträning om det ska vara så kinkigt med att springa ute, ska kämpa med ett skivstång/spin idag, roligt roligt :) Fast jag vill ju kunna ut och springa också, undrar hur länge jag måste vila, om man nu kan räkna att köra skivstång som att vila.
Rörigt det här inlägget blev... skitsamma, jag är rörig hela jag så det jämnar ut sig.

Inga kommentarer: