måndag 10 maj 2010

Favvisar

Pratade med A-K igår efter spinningen, hon skulle komma och stationa med mig här framöver. Det är så himla töntigt, men bara för att hon ska komma så blir jag nervös, eller jag kanske är det annars också, lite grann, men det här blir nåt annat, hon är ju en av mina favvoledare och är så sjukt bra, kommer nog att gå bra iaf, det brukar det göra :) Och Maria är ju faktiskt också en av mina favvisar, och hon är ju med varje gång. Jag har nog för många favoriter för att kunna bli nervös när alla kommer, skulle bli för mycket jobb. Roligt när andra ledare går på varandras pass tycker jag, inte så ofta de gör det verkar det som, kanske får nog ändå.
Var på kurs i dokumentation idag, inget nytt där, viktigt men ganska trist. Blev sjukt pratsjuk efter att ha setat där och lyssnat och inte pratat ett par timmar. Efteråt skulle jag på friskis, på spinning, spinning YES!!! Pratade där med alla jag kom över, efter passet hittade jag några till att prata med, kom aldrig iväg hem, men trevligt var det :)

Inga kommentarer: