söndag 30 maj 2010

det pratas om mig...

Jobbhelg plus en del träning, klämde in ett spinning/station idag, så himla skönt, och det gick finfint. Pratade med A-K om min värdning förra helgen, skönt att höra lite positiv respons från henne, vissas åsikter betyder ju mer än andras helt beroende på vad saken gäller naturligtvis, i det här läget smäller A-K rätt högt. Pratade som hastigast med Maria efter passet som då nämnde att A-K sagt till henne att det gått bra för mig, vilket var kul, men... jag tycker det känns lite jobbigt att liksom veta att folk pratar om mig, undrar vad de säger mer. Alltså folk pratar ju om varandra hela tiden, jag pratar om andra hela tiden, tyvärr för mycket om såna jag inte borde prata om som bara gör mig irriterad, så sjukt lätt att komma in på dem hela tiden. Här om dagen hade jag en person i huvet som jag verkligen försökte såpbubbla bort, slutade med att hon satt i bubblan och jag lät den sväva över taggbuskar... undrar vad som hände sen... usch vad jag är elak, haha. Nu blir det slappning en stund. Ha det gott alla!!

Inga kommentarer: