måndag 24 maj 2010

ledig dag

Igår var det stationsvärdning på tapeten, jag var nervös, A-K skulle komma, men det gick bra, pratade så mycket så jag tappade takten några gånger, men det funkade. Och hur kan jag inte vara nöjd med det här omdömet som dök upp på facebook efteråt.
Heja tjejen! Vilken superstationsvärd du är! Du körde slut på mig och det kändes skitbra! Go for it girl och du vet vad jag menar! Stark kram från mig!
Tack Anna-Kari, du är jättevälkommen fler gånger, och alla ni andra också, naturligtvis!!!
Idag har jag varit ledig, skönt. Har varit på friskis och snackat lite med Karin och Lisa. Sen lunchat med Sandra, gott och superskönt, vi satt ute i solen och åt. Nu är det snart dags att packa mig iväg till friskis igen, den här gången för spinning med Stefan, gött!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Carro!
Nu gör jag ett försök igen! Det är roligt att gå in och läsa din blogg. Det var otroligt snygga bilder på dig från London. Du poserar skitsnyggt! Vad bra du passar i den där bruna skinnjackan!
Bamsekram från
Anna-Kari

Anonym sa...

Tack Anna-Kari!! Jag är skitbra på att posa, folk brukar gnälla på mig för jag är med på så mycket kort, haha.
KRAM!!