söndag 1 augusti 2010

SemesterFredag

Fika på stan med Carolin, nice. Vi ses alltid för sällan, kul att få höra vad som händer i hennes liv.

Eftermiddagen var bokad för friskis och Irenes diplomeringspass, hon är helt super, ser ut som hon inte gjort annat. På kvällen blev det tillhörande firning hos A-k.
Maria var med mig hem efter passet, vi skulle stajla till oss för festen, mycket trevligt. Vi fixade och donade som bara den, det var hårborttagning, målade naglar, sprayning av fötter, glitterkräm, sminkning, provning av skor och kläder, och så klart vin :) Jag sa det till Maria, tänk hur skulle jag för några år sen någonsin kunna ana att Maria A-J skulle sitta på mitt vardagsrumsgolv i underkläder och dricka vin och rycka hår från benen, rätt coolt hur saker blir.
Allt fix och donande gjorde att vi blev en liiiiiten aning sena, fick därför lov att mannekänga i A-k:s kök när vi kom dit, som bevis för att vi faktiskt var så snygga som tiden krävde, haha.


Här är beviset, fotsprayning :)


























1 kommentar:

Anonym sa...

Oahooo! Vilka härliga foton IGEN! Du har förmågan att fånga röelse, glädje och vänskap i din lilla mobillins du! Det är jättekul att se. Önskar jag var lika duktig. Vill gärna ha bilderna från våra "fredagar" i mitt album på FB. Ja, jav vet, du ska ju hjälpa mig. När? Tja, i veckan. Jg är ju ledig! Vi hörs och syns snart!
Kraaaam a-k