söndag 8 augusti 2010

planer planer och planer

Alla mina fina planer i kalendern har försvunnit nu över helgen, eller dom har inte funnits där från början heller, bara såna halvplanerade saker, har iofs haft saker att göra ändå, det har löst sig rent sådär vahetere... spontant. Utom igårkväll, då var jag hemma och hängde, låg i soffan och var seg, (måste erkänna att jag faktiskt var bortbjuden men tackade nej) fast rätt behagligt det med mellan varven. På dagen blev det fika med Henrik vid gruvan och sen blev jag medbjuden att testa Annas nya skivstång kondition, så dagarna fylls oavsett planering eller ej :) Håller i detta nuet på att fylla denhär dagen, börjar med en date med Karin, vi ska ta en förmiddagspromenad och babbla lite, nice!!



Karin och jag tar en paus för att ta kort.


Vi gick förbi det berömda (?) nappträdet, jag tycker det är rätt coolt.

Inga kommentarer: