lördag 21 augusti 2010

lite träning, lite sova, mycket Kylie :)

Är i otroligt klen form, vill träna mer, och sova mer, istället kommer det snart bli jobba mer, boring!! Var iväg på ett pass på friskis idag, orkar inte som jag vill, skit!!! Lämnade Kylie ensam hemma, så det fick bli komma sent och gå tidigt typ, ville inte att hon skulle vara ensam för länge.
Imorgon blir det nya stationer, det kommer bli kul, då blir det hundvakt så jag kan vara kvar hela passet och få kämpa på ordentligt :) Ska ju dessutom värda så det kan ju vara en fördel om jag är kvar.
Klämmer in nån Kylie bild här också, för er som inte har facebook (bra va Maria!?) :)




Är hon inte det sötaste ni har sett!!? :)

3 kommentarer:

Elenor sa...

Kylie är så himla söt! Kanske dags för friskis att börja med hundgympa nu!! Imorgon ska jag premiära som värd oxå!!Ska bli kul! Hoppas vi ses där snart. Kram<3

Caroline sa...

ja eller iaf hunddagis, så det går att gå dit lite oftare :)
Lycka till imorgon, kommer gå superbra!! Jag ska premiära på nya stationerna imorgon, kanske vi ses där. kram!!

Johanna sa...

världens sötaste!