söndag 22 augusti 2010

kalla fötter...

Idag har det varit pyssel med instuderingsfrågor till friskis, tycker (tyvärr) att vissa bitar är rätt jobbiga och inte så roliga, jag önskar att jag tyckte allt var kul, hela tiden... Har väl också nu med tankte på att semestern är slut börjat fundera på om jag har tagit på mig för mycket framöver, det kommer ju bli rätt intensivt, och jag kommmer ju alla gånger ha fullt upp, men det är ju roliga saker, kände efter stationspasset också att jag vill verkligen göra det här, och hundkursen, och jobba lär jag ju. Jag vet inte hur jag ska få till allt men jag vill inte lägga något åt sidan. A-k frågade om jag fått "kalla fötter", ja kanske det, men jag vill jag vill jag vill. Måste ju helt enkelt ta en dag i taget, imorgon blir det jobb, inget att göra åt det, sen får det bli så att dit det bär, dit bär det, och en hel del planering måste följas, ja ni, håll tummarna, jag är inte helt säker på var detta ska sluta...

2 kommentarer:

Johanna sa...

Ställer alltid upp med åtminstone hundvakt om det behövs, att plugga instuderingsfrågor blir svårare att hjälpa till med.. Om du inte vill ha någon som förhör dig dvs.. Vi kan slänga tanterna i säng tidigt och så låser vi in oss i köket med glass och kaffe och pluggar friskis hehe :)

Caroline sa...

Tack snälla gulliga johanna, du vet precis vad jag behöver :) förutom kaffet då, det får stå för dig. Kram!!