lördag 10 juli 2010

Shoppa

Fördelen med att det är tungt på jobbet måste ju vara att jag verkligen uppskattar mina lediga dagar. Idag har jag varit och fikat med Henrik och Adrian, supertrevligt :) Och är jag på stan så måste jag ju shoppa nånting, var in till Katarina så hon fick hjälpa mig att prova ut regnbyxor och jacka, hon har verkligen stenkoll, jag provade typ femtioelva jackor, slutade med att den jag skulle ha inte fanns så hon skulle beställa hem den, kommer på måndag så det var ju inte hela världen, så mycket ska det väl förhoppningsvis inte regna till dess, har ju dessutom mitt paraply kvar på friskis, så bara sol ska det vara ett tag till.
Ikväll bär det iväg ut på landet, ska träffa michaela som sen drar iväg för att studera utomlands, modig unge det där.

Inga kommentarer: