tisdag 27 juli 2010

Tisdag


Äntligen äntligen äntligen kom jag iväg med allt skräp och grejs till tippen, Henrik hakade på så vi tog hans bil som är lite större, tur var väl det, jag hade mycket mer än jag trodde, hade tydligen staplat det väl.

Sen var jag med upp till honom på besök, hade ju inte sett deras nya boende än, skäms på mig. Vi satt och fikade och babblade lite, och Adrian visade sina talanger på tv-spelet.


En promenad han vi med också, vi kollade på alla nybyggda hus uppe vid honom, riktigt fina en del av dem, men tätt, skulle iofs inte tacka nej till ett. På hemvägen såg vi en skitäcklig (väldigt stor) larv, var tvungen att ta bild på den.

Sen blev det hem och ladda för spinning, sjukt jobbigt idag, sjukt svettigt, och ja så klart, sjukt roligt!!!
Jag tänkte på, hur är det Anna-kari säger, det är inte träning det är konditon, nej motion... eller nej... hur var det nu?? Det var nått bra iaf.

Inga kommentarer: