torsdag 29 juli 2010

SemesterOnsdag

Hänger inte med i svängarna, så nu skriver jag om gårdagen idag.
Jag och A-k plus vän var iväg och fikade, glass i solen, så himla skönt. En liten vända på stan hann vi med också, men jag köpte faktiskt inget denna gång, nån hejd får det vara. Jo, glömde, innan dess var Anna-kari hit och provade min skolfrökenklänning som det bara stod Anna-kari på, och det gjorde det också, passade mycket bättre på henne, så hon tog den, eller tog och tog, hon fick den, och jag har ju redan tagit över hennes svarta, här byter vi grejor med varandra. Inget tvång att jag var tvungen att ge henne en tillbaka alltså, inte alls så, men det var liksom som skrivet att det var hennes.
Efter mycket om och men fick jag och Jenny tag på biljetter till Winnerbäck i gävle, så vi drog iväg till ikea naturligtvis, för det måste man när man ska till gävle. Och jag hade ju dessutom kastat min bäddmadrass dagen innan så det var perfekt. När vi var på ikea fick jag ett så himla roligt sms av Maria, tänker inte dra det här för det blir inte kul i efterhand liksom, men jag fnissade åt det bra länge :) Tack lovely!! Winnerbäck var ju såklart helt fantastisk, håren på mina armar reste sig när han vandrade in på sceenen. Han körde först tre låtar ensam med sin gitarr, så coolt, sen drog det igång med band och allt, ÄLSKA!!! Underbart!!













Inga kommentarer: