lördag 24 juli 2010

Semesterfirningsfest :)

Firade min semester med buller och bång igår. Var till Anna-kari på mat, vin och underbart sällskap. Vi hade kanonmysigt, och satt uppe halva natten och pratade, drack mer vin och provade kläder så det yrde om det, stackars C-j fick stå ut med att jag och A-k gick loss som vilda bland klänningarna. Katarina skulle tyvärr med en buss hem och blev inte kvar hela kvällen, men så är det när det ska varas uppe halva natten, åter TACK, för allt, supernice kväll/natt!!









Katarina, så fin, tyvärr lite suddig



Jag och Anna-kari, söta :)



Här har vi börjat gå loss bland kläderna. A-k är poseringsdrottningen, tillomed jag ligger i lä där :)









Jag ströp henne inte, jag lovar






Jag håller i A-k:s skärp, ser ut som hon är min darling :)






Snygga ben de har de här brudarna





2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Carro!
Underbara och glädjefyllda bilder! Det är lite av de tre väninnorna i Mamma Mia över dem! Eller hur! Jag hade sååå trevligt och roligt med er! Tack för att du skickade bilderna på facebook. Kan jag använda och lägga dem i ett album på fejjan? Du får hjälpa med i så fall. Sådant knep och knåp kan inte jag. Jätteroligt och tänkvärt att läsa din blogg! Kraaaam!

Elenor sa...

Gud så snygga brudar med snygga klänningar!1 Kanske dags för en manekängvisning på friskis?