söndag 10 januari 2010

panik

Herregud vad det är kallt hela tiden, gör ju ont i ansiktet bara jag går utanför dörren, kan leva med att det är mörkt om kvällarna, kan tillomed tycka att det är rätt mysigt, men kallt och kallt, drygt, även om det är vackert och titta ut när solen skiner och allt ser så fint och ja vackert ut.
Övade på nya stationer till stationsjympan igår, mycket armövningar var det, bara att kämpa på alltså. Nu har jag till på lördag på mig att lära mig 20 stationer, eller iaf kunna något sådär, för på söndag kör vi, på riktigt. Men 20 stationer där jag ska sätta rörelser, som jag då ska komma ihåg också, och göra i rätt takt, och helst se säker och snygg ut när jag gör också, får nog ligga i rätt bra för att få till det. Det sista Maria sa innan vi slutade var att vi inte skulle få panik om det krånglade, för vi ska öva igen på lördag, och hon finns i stan i veckan om det är nått. Gissa vad som händer då, naturligtvis, jag lyssnar på låtarna det sista jag gör innan jag ska gå och lägga mig och får såklart panik över att jag inte kommer ihåg vilken takt vi skulle ha på vissa och hur jag ska kunna lära mig allt, osv. Smidigt, sov iaf gott på natten trots att jag låg och nynnade melodier och tänkte steg till jag somnade. Trots allt, Fan vad kul det ska bli att komma igång igen :)

Inga kommentarer: