onsdag 6 januari 2010

bilder

Har inte uppdaterat på ett tag, har en bra förklaring till det. Mitt bildprogram i datorn har slutat fungera på grund av nån utgångstid eller nåt, och utan bilder kan jag ju inte skriva nåt heller. Har ju bilder som hör ihop med sånt jag vill skriva om, hm, får köra utan dem eller hoppa över några saker jag tänkt ta upp, eller så kommer de i efterhand, får se.
Idag har jag varit och fikat med Henrik, nice :)
Var sen och värdade på friskis, Marias pass, träffade flera av mina stationsvänner och facebookade med ännu en av dem efter passet :) På lördag ska vi börja öva på de nya stationerna, vårschemat är på gång nu, åh vad spännande det ska bli, är så nyfiken på vad Maria satt ihop för ett pass.
Har varit lite upp och ner på jobbet, men det flyter på iaf, skönt.
Fyller år snart också, fan vad gammal jag börjar bli, var ska detta sluta? Får se om det blir nåt fikande då, tror inte det, men man vet aldrig.


Här kommer en som vi nog alla känner oss som ibland.

Kram!!

Inga kommentarer: