torsdag 14 januari 2010

har bara stationer i huvet

Det skulle kunna vara så att jag är rätt dålig, eller iaf inte jättebra på att uppdatara min blogg, har naturligtvis nya skäl till det. Just nu är det bara få saker jag hinner med, det ena är helt naturligt mitt jobb, som jag mer eller mindre måsta hinna med. Det andra är min träning, och med träning menar jag mitt värdande på stationspasset, har övat hemma på golvet, har lyssnat på musiken och tänkt övningar, och det har tagit rätt mycket energi, men nu känns det iaf som att jag kommer ro det iland efter genrepsövningen som kommer vara på lördag, ett tag var jag tveksam till att det skulle gå att få till men nu är hoppet tillbaka, tack vare lite hjälp och stöd från Maria. Funderar däremot hur jag ska orka med hela passet, det är rätt tuffa övningar, får försöka klämma in lite gymträning mycket snart så jag orkar med alla stationer :) På söndag smäller det, då kör vi, kom dit och var med och stötta eller håll tummarna därhemma.

Inga kommentarer: