lördag 16 januari 2010

Genrep, check. Trötta armar, check.

Japp, genrepat idag då, passet kommer sitta som en smäck :) övar fortfarande på att få en av stationerna att se lika snygg ut när jag gör den som när Maria gör den, men hon säger att jag gör den rätt så det får duga tillsvidare, gör vad jag kan för att snygga till den. Kan fortfarande inte allt utantill men det går ändå, men det är bra tungt bitvis, hävdade att jag behövde en lite lättare fusk övning på en av stationerna men det köptes inte helt och hållet, haha, kan ha varit träningens tid på dygnet som gjorde att armarna var nog så klena, vi körde från åtta på morgonen, inte min bästa tid på dygnet, men humöret var på topp iaf :)
Har nu tagit igen mig hela kvällen, kladdkaka och robinsson i all ära, men fan vad tråkigt det är, orkar dock inte dra iväg ut på nåt, hamnade i soffan med snyggaste julklapps pyjamasbyxorna på istället.

Inga kommentarer: