söndag 13 mars 2011

Utställningsdags

Hundutställning för hela slanten, mesta delen av dagen bestod av väntan och mera väntan. Kylie uppförde sig hur bra som helst och fick hederspris och vi blev bästa valp i rasen och gick vidare till bäst i rasen valpfinal, vi kom trea, hurra, hon är så bra min lilla skatt.


Vi hade inga stolar med oss, men trots det lyckas vi bre ut oss rätt bra i det halvkalla ridhuset. Rätt kass lokal för en utställning, vi var skitiga från topp till tå och hundarna också. Nästa gång ska jag köra med bord, stolar och hela utställningskittet, så som de vana utställarna gör :)


Kan lova att det var en trött tjej jag hade med mig hem efter en heldag i rättvik, jag och Johanna var rätt möra vi också, men så himla roligt att det går så bra, när vi övade skuttade hon både hit och dit (kylie alltså, inte johanna), men i ringen gick hon jättebra, hon kan när det gäller :)

Inga kommentarer: