tisdag 1 mars 2011

Happy thoughts

Hälsade på Marie igår, vi uppdaterade lite om vad som händer och fötter. Kylie lekte med Ida och Hanna så hon var helt slut när vi kom hem.
Innan min arbetsdag var slut idag hade jag retat upp mig så mycket så jag satt och muttrade i bilen på vägen hem. Försökte få mig själv att inse att det inte skulle hjälpa mycket, men det var svårt att sluta när jag väl kommit igång. Skulle som tur var leda pass på em och kom då på andra tankar, happy thoughts :) Insåg just att det blir mycket träning den här veckan, medel styrka igår, mitt pass idag, ska testa Elenors spinningpass imorgon, mitt lunchpass på torsdag och skivstång på fredag, gud vad gött, länge sen jag fick in så mycket träning på en vecka, kan jag bara äta och vila hela helgen, häääärligt :)

1 kommentar:

Elenor sa...

Nämen vad kuuul!!! Välkommen! Hoppas min md funkar... hade spillt ut lite vatten i väskan...