söndag 20 mars 2011

Söndag


Idag blev det hundvakt för lillan och matte drog till kuplen med Jenny. Några timmars shopping som resulterade i ett glödande kontokort och många kassar, har inte kollat totalsumman på mitt konto, väntar lite med det.
Sen blev det melodifestivalpass på friskis, roligt. En rörelse som jag testat här hemma hade de med, och där funkade den, men inte hemma i mitt sovrum... bättre att öva på plats, ska ta mig tid till det nåndag, och lägga in en ny låt i mitt pass. Har velat ett tag men nu är jag helt säker, en melodifestivalåt in och en annan ut, även om jag gillar den.
Nu lär jag fixa mat, sist jag tränat körde jag med jordnötter och choklad istället, trodde jag skulle svimma av innan jag fick mat den kvällen. Trevlig kväll allihopa!!

1 kommentar:

Johanna sa...

va köpte du då? :) hitta du nåt fint?