torsdag 10 mars 2011

klur...

Corepasset igår var verkligen ett pass som kände att det tog där jag inte är van att det känns, superbra träning, inte det roligaste jag gjort, saknar OmpaOmpamusik och en rejäl konditionstopp, men som sagt jättebra träning och jag ska masa mig dit igen. Körde mitt lunchpass idag och sen på em ringde Karin och frågade om jag kunde ta halv fem passet också, var halvsugen på det och hon fick in någon annan som tur var, sa att jag kunde om det krisade.
Nu sitter jag och klurar över vad jag ska äta, har inte mycket hemma och är så opepp på att åka och handla, för vad ska jag köpa? har matfantasibrist, måste försöka ta mig iväg och få hem frukost iaf. Helst mat till helgen också då det blir jobb. Och något att ta med och äta på utställningen till mig, Kylie och Johanna. Måste ladda kameran också, det har jag glömt, bäst jag lägger fram den på en gång.
Tittade in till A-k idag, hon såg oförskämt pigg ut efter den grejen hon har gjort, ingen vila där inte, modigt gjort och kämpa på!!

Inga kommentarer: