lördag 16 oktober 2010

Underbara dag

Har det så himla gott, härlig dag :) Började med en morgonpromenad med Kylie, frostigt och kallt, men solen tittade fram, så skönt och höstigt och lövigt det är, jag älskar det. Träning på friskis, jobbigt att morgonträna men så ljuvligt när det är gjort. Fika ute i solen med A-k och hundarna, vad bra jag har det :) Och trots att jag vet att de flesta tycker jag är urlöjlig så är det enda lilla orosmolnet på min himmel att Kylie ska vara borta från mig när jag ska på Steg 2, och inte få sova i sängen heller, stackars... Imorgon ska vi träffa uppfödaren, ska bli så kul att få se hur Kylie reagerar på det och vad hon kommer tycka om min underbara hund :) Trevlig helg!!

1 kommentar:

Johanna sa...

Haha oroa dig inte över Kylie hon kommer bli behandlad som en prinsessa här :)