fredag 8 oktober 2010

mat och prov

Har kört skivstång/konditon idag, gick jättebra, jag trodde jag skulle vara svag, men jag var stark, härligt. Var förbi A-k efter passet, skulle kolla om hon eller C-j kunde passa Kylie imorgon när jag jobbar, vi ska ju ha fest för de boende då. Blev bjuden på mat och vin, trots att jag var svettig och eländig, så skönt att slippa hem och fixa mat och dona, och trevligt sällskap kan jag ju leva med :)
Föresten, fick mitt provreslultat nu på kvällen, jag blev godkänd!! Tjoho tänker ni nu, vilket jag också borde göra, och det gör jag litegrann, men jag hade ganska många fel, är halvnöjd, lite för stora krav där, dags att lägga ner och bara vara glad över att ha blivit godkänd, jag låg ju faktiskt inte på gränsen ens, ska försöka skärpa mig, vill vara glad(are).

2 kommentarer:

Johanna sa...

skärpning! Det va ju skit bra! Nu slipper du oroa dig över det där nå mer och fokusera på resten! :)

Elenor sa...

Bra jobbar Carro och lycka till sedan med steg två<3