lördag 30 oktober 2010

Hemma

Hemma igen från Steg 2, har haft det hur bra som helst, och jobbigt, huvet och kroppen har varit tungt och superspeedat och glatt om vartannat. Nu har jag vilat från träning sen jag kom hem, men inte från jympamusik, har det i tankarna dygnet runt känns det som, funderar på de låtar jag inte har än, och om jag ska behålla de jag valt, borde nog satsa på att spara dem jag har, annars blir det här passet ett evighetsprojekt. Måste också lära mig att inte lyssna och pulsa låtar det sista jag gör innan jag lägger mig, kan ju inte sova sen. Men det är roligt, och jag är på gång, träffade min fadder igår och vi kollade lite på det praktiska. A-k har också hjälpt mig att pulsa lite låtar, måste skaffa en sån pulsgrej. Nu ska jag ta en promenad med Kylie innan jobbet, jobba... suck... så är det, trevlig helg!!!

1 kommentar:

Elenor sa...

Ser fram emot att få gå på ditt pass så småningom!!