fredag 19 februari 2010

vill ha mer

Råkade dyka på nåt program på tv om Ola Salo, alltså åh, han är så liksom helt... bara åh, jag vet inte vad, men jag gillar att lyssna på hur han är och tänker. Helt fantastisk människa och så vanlig, så enkel fast så speciell.
Jag tänke på när jag får en tanke i huvet vill jag att den ska bli till handling direkt, nu på stört, helst nyss, eller igår. Funkar ofta inte så för andra som jag kanske vill ha med på tåget vilket försvårar en aning. Jag är för ivrig, vill för mycket, vill ha mer. Måste ibland, inte alltid, försöka sansa mig lite och se till vad som blir bäst för mig, även i slutändan och inte bara just nu.
Nu är jag ledig i två hela dagar, äntligen, behöver lite ledighet. Vill naturligtvis för mycket av den också, måste försöka få till så bra som möjligt utan att spåra ur, men åter igen, vill ha mer.
Fortsättning spinning. Jag är såld, trodde jag skulle råka ut för nåt som var bra träning och halvtråkigt, hade låga förhoppningar men ville ge det en chans och såg ju trots allt fram emot att prova. Fick ändra alla mina fördomar mot detta träningssätt. Jag älskar det, skitroligt, verkligen. Gillar att känna pulsen, flåset och svetten som rinner, för rinner det gör den, och kämpa så mycket jag orkar. Har bokat in mig på fler pass, måste se om eller hur mycket mer jag orkar kämpa, höll igen en aning på första försöket, no more, inte hålla igen mer. På söndag gäller det, får se var det slutar. Spinning Yes!!!

Inga kommentarer: