söndag 14 februari 2010

ONT!!

Jag är inte imponerad, jag har ont, i nacken och axeln, skit!!!! Och om jag säger det till någon så tittar de lite halvt skadeglatt på mig och säger, det är väl träningen, har du skadat dig på träningen. NEEEEJ, det är inte träningen, det är snarare tvärtom, jag la mig igår och degade en extra timme för jag hade sovmorgon, måste ha legat illa på nåt vis för sen dess har jag haft ont. Lite bättre idag men fortfarande ömt. Och det är väl ett bevis om nåt att träning är bättre för kroppen än vila. Ja jag vet, båda är viktiga.
Jag hade sett fram så mycket emot att köra stationsvärdning idag, vet inte om jag kan nu, jag ska testa och hoppas på det bästa. Malin kommer vara där och backa upp mig om det inte skulle gå. För jag måste iaf försöka.
Jag har bokat in mig på spinning nu Wohoo!! måste testa det också, det ska bli kul :)

Inga kommentarer: