lördag 20 februari 2010

hur menar du nu...??

Inget nytt under solen, men ibland är det verkligen svårt att förstå vad folk menar över internet. Och då menar jag, msn, facbook och sånt meddelandeaktigt. Fick ett så konstigt svar här förut, vet inte hur jag ska tolka det... och är inte direkt sugen på att fråga heller, hur menar du nu, vad menar du med det där... hur ska jag egentligen göra för att förstå mig på, eller går det inte??
Håller för övrigt på att spåna på att köra jympa på jobbet, men har lite problem med musiken, hur gör man nu för tiden, hur får man ner musik på skiva? har bett min dataexpert Henrik om hjälp. Vi ska iaf gå och fika idag, gööööött, så länge sen, som alltid, tyvärr. Ska bli skönt att bara vara ledig, komma ut bland lite folk som inte är kunder eller friskisar, och bara veta att jag faktiskt är ledig en hel dag till också, skönt.
Ska försöka greja lite mer bilder hit framöver, fast på vad? vad vill ni ha? är det mig själv jag ska sälja in?? Visar sig vad jag känner för.

Inga kommentarer: