fredag 12 februari 2010

liten uppdatering

Idag har jag och Jenny varit på kupolen och shoppat, hittade mycket fina kläder och prylar. Var skitlänge sen jag köpte nåt nytt förutom min jympaskor då, men det räknas liksom nästan inte. Vi mötte Carolin på kupolen också, har inte träffat henne på så länge, kändes konstigt nästan... hoppas att vi kan ses och ta igen lite tid snart.
Nu är jag inne i träningsvärlden igen efter en lite svacka, när det går ett tag mellan gångerna så glömmer jag bort vad det är jag tycker är så roligt med det, men så fort jag är där igen så minns jag :) Ska testa spinning nu framöver också, så fort som möjligt jag kan gå på Anna-karis pass, hon har lovat att lära mig allt hon kan, lovely :)
I helgen blir det jobb igen, fjärde på raken, om jag räknar de två halva helgerna jag gjorde, trött på helgjobb nu, jag vill också vara ledig :(
Jaja, efter jobbet på söndag blir det iaf stationsvärdning yohoo :) det är roligt. Känns som jag knappt ser till Maria nu för tiden, ja hon leder ju såklart passet men hon försvinner alltid så snabbt efteråt, vi andra är kvar och "hänger" och pratar lite.
Önskar att jag hade en påse godis, har iaf en tablettask och en chokladbit som jag köpte på dollarstore idag, vi var förbi där en sväng också.

Inga kommentarer: