torsdag 10 februari 2011

svisch

Har haft ledig dag idag, den for förvånansvärt fort förbi, ändå var jag och Kylie uppe i tid och gick en lång promenad innan vädret blev allt för blåsigt.
Har kört lunchpass idag, tänk vad många det är som tränar mitt på dagen, jag gör nästan aldrig det, så det förvånar mig att det kommer så många motionärer varje gång, men kul är det.
Håller fortfarande på och målar, det tar sin lilla tid att bli klar, nu är iaf mer än halva målad, har nedre biten kvar, måste hålla Kylie ifrån den på nått vis så hon inte blir full i färg.
Ringde på dörren här nu på kvällen, helt otippat, inte så ofta jag får oväntat besök, utanför stod en snöig, svettig och glad Anna-kari, var med hem till henne en vända och hjälpte henne med bilder på datorn och Kylie lekte med Selma i snön. Nu blir det lugna gatan och snart i säng, tack för idag!!

Inga kommentarer: