måndag 21 februari 2011

projekt

Nu är det färdigmålat här, resultatet blev gott och jag hann som vanligt tröttna innan jag var färdig. Jag är alltid överivrig med att komma igång med saker när jag får en idé, tröttnar sen alltför tidigt och är liksom tvungen att avsluta vad jag nu dragit igång. Det senaste projektet nämligen projekt sovrum är nu klart, har målat byrå och sekretär, köpt gardiner (inte de jag från början ville ha men det får duga tillsvidare), köpt tidningsställ och gjort en miniröjning av prylar, nu får det duga, klart!!
Letade efter datum till Kylies hundutställning igår och råkade hitta en annan utställning, slängde in en anmälan till den istället, eller också, den andra är längre fram så det är gott om tid, varför göra saker på en gång. Nu måste jag öva att få henne att gå i det eländiga utställningskopplet, det vill hon inte alls, hon bara hoppar och biter i det, öva öva öva... kanske imorgon...
Nu ska vi ut på promenad innan det blir mörkt, öva på att gå fint i vanliga kopplet :)

Inga kommentarer: