söndag 6 februari 2011

helgen är slut

JAG HINNER INTE!!!! Jag vill hinna klart i helgen ju, har jag så mycket jobb och annat i veckan. Håller på och målar och fixar och donar, ska slänga ut mitt skrivbord också, hittat en ny möbel på blocket som ska in istället. Tack snälla Maria som hjälpte mig att få hem den. Varför tar färg så lång tid på sig att torka? målade lådor står på tork över hela köket. orka vänta. Behöver pluppar (handtag) till min byrå, de andra ska jag slänga, får se om jag tar mig ner på stan och köper det en vacker dag. Något jag måste göra är iaf att köpa hundmat, stackars lillan ska inte behöva svälta bara för att jag målar istället för att köpa mat. Nu får jag vackert inse att jag inte hinner mer idag, får ta det lite lugnt och ladda inför en låååång arbetsvecka istället.

Inga kommentarer: