söndag 6 juni 2010

trött och sur alt glad och pigg

Jag skulle vara så himla ordentlig igår och lägga mig tidigt för att åka och jobba sju idag, vilket jag också gjorde. Men mina grannar hade helt andra planer än att sova, dom roade sig kungligt med att sjunga och skrika på sin balkong som tyvärr ligger mittemot min, lät som att dom hade väldigt roligt, men jag var inte helt imponerad, typ inte impnerad alls (läs skitsur). Nu är jag iaf hemma från jobbet, dyngtrött, ska vila lite och köra en snabbomladdning för stationsvärdning ikväll, det ska iaf bli skitkul :)

Hemma igen, inte alls trött och sur längre, nu är jag glad och pigg, och hungrig. Så roligt att få vara på friskis bland alla lovely människor. Att köra stationer är jättekul, och att sen få höra från en motionär att det jag gör och säger får henne att orka ännu mer för jag gör det så bra, det är ju guld värt i mina öron, det räcker ju liksom inte att jag tycker det är kul, dom som kommer på passet ska ju så klart också tycka det, och det gör dom :) GÖTT!!!

Inga kommentarer: