torsdag 10 juni 2010

roar mig på jobbet :)

Jag försökte hålla mig, det gjorde jag verkligen, men när jobbcykeln stått i samlingssalen i typ två dagar var jag tvungen att gå dit och kolla. Hade en av kunderna med mig och vi provsatte cykeln och åkte lite inomhus, det var skitkul, och det tyckte som tur var hon med. Jag var bara tvungen att ta en provtur utomhus, så på med hjälmen på tanten, vi hade bara en hjälm så jag fick offra mig och var utan (himla osis). Sen drog vi ut på tur, rooooligt, vi var nog lika roade båda två, haha. Chefen som alltid är sugen på positiv reklam för företaget kom utfarande med en kamera och hotar nu att skicka bilderna till tidningen, vilken lycka, haha.
För övrigt har jag fortfarande träningsvärk i mina ben, hur gick det till, jag trodde det skulle gå över på några timmar, men nej då, andra dagen nu ju...

Inga kommentarer: