lördag 5 juni 2010

Falukalas

Igår var det falukalas och rix fm på tapeten. Irene och A-k skulle dit så planen var att möta upp dom under kvällen. Var och tränade först och blev av all pigghet och sol jättesugen på att gå ut och dricka vin och vimla på stan, att jag skulle upp och jobba på lördagen gjorde ju att entusiasmen sjönk en grad eller två, men skitsamma. Jag och Jens drack lite vin på min balkong och hade det gött. Sen drog vi ner till torget för att spana in artister och leta på vårt gäng, fast vi kom inte så långt, vi hittade ett annat gäng på vägen som vi anslöt oss till. Efter rix fm skulle vi ta oss till restaurangtältet och leta på de andra, men det var så mycket kö och folk och blev för sent för mig som måste sova när jag ska upp tidigt, så vi gick hemåt istället. Jag surade för mig själv över att jag inte kunde stanna kvar, jag hade så gärna setat och gottat mig nere på stan med ett glas vin och en massa trevligt folk nån timme till, men men så är det, och det var jättetrevligt så länge det varade :)


Här har vi en del av gänget :) Jag ser helskum ut på bilden men den får vara med ändå.

Inga kommentarer: