fredag 31 augusti 2012

Försvunnen...

Har tappat bort min nyckel, och tillsammans med den min nya presentnyckelring :( Nyckeln försvann någonstans mellan hemma och agilitytävling på gagnef/flodabk, ingen aning om var. Tur jag hade lånat ut en extranyckel. Känns lite läskigt att inte veta var nyckeln är. Tänkte ringa till bk om några dagar och se om de råkat dyka på min nyckel någonstans.
Nu är jag ledig i helgen, skulle behöva vila och vila och vila, men det blir istället utbildningsdag på friskis imorgon och sen måste jag hem till lillan en sväng för att sen gå tillbaka en vända till middagen, missar tyvärr emträningen men så får det bli.
Testade iaf nya aerobicspasset idag, roligt, kändes lättare att hänga med en förra terminens första pass, kanske har lyckats koppla ihop hjärna och ben en aning iaf :)
Trevlig helg!!

Inga kommentarer: